Офіційний сайт Державної Екологічної інспекції у Луганської області
93400, м. Сєвєродонецьк,
вул. Гагаріна, 93
факс (06452)30290

Державна екологічна інспекція у Луганській областіІнформування
До відома

Увага!

Державна екологічна інспекція у Луганській області (далі – Інспекція) повідомляє, що відповідно до Наказу Управління Державного агентства рибного господарства у Луганській області (Луганський рибоохоронний патруль) №26 од від 13.03.2018 «Про встановлення весняно-літньої заборони на лов риби, інших водних біоресурсів в рибогосподарських водних об’єктах Луганської області у 2018 році» встановлені наступні строки заборони на лов (добування) водних біоресурсів на період нересту риби і розмноження інших водних біоресурсів у рибогосподарських водних об'єктах, що знаходяться на підконтрольної української владі території Луганської області:

- у річках та їх кореневих водах - з 1 квітня до 20 травня (включно);

- у водосховищах, ставках - з 1 квітня до 10 червня (включно);

у придаткових водоймах (озерах, старицях, протоках та ін.) - з 1 квітня до 30 червня (включно);

Встановлено заборону на лов (добування) раків на час виношування ними ікри, личинок та на періоди першої і другої линьок на всіх рибогосподарських водних об’єктах:

- з 1 квітня до 30 червня (включно);

- з 20 серпня до 30 вересня (включно).

Дозволено у заборонений нерестовий період здійснення любительського лову риби лише на спеціально визначених ділянках водойм згідно з Додатком до цього Наказу з берега однією поплавковою або донною вудкою із одним гачком, або спінінгом, з обов’язковим дотриманням вимог Правил любительського і спортивнорго рибальства щодо добової норми вилову та мінімального розміру риб, інших водних біоресурсів.

Заборонено в нерестовий період проведення в рибогосподарських водних об’єктах та на прибережних захисних смугах будівельних, днопоглиблювальних, вибухових робіт, будь-яких робіт, які пов’язані з видобутком піску та гравію, а також пересування всіх плавучих засобів, крім суден спеціально уповноважених органів, які здійснюють охорону водних біоресурсів

Перелік дозволених місць щодо здійснення любительського лову риби на час весняно-літньої заборони в рибогосподарських водних об’єктах Луганської області у 2018 році наведений у додатку до Наказу Управління Державного агентства рибного господарства у Луганській області «Про встановлення весняно-літньої заборони на лов риби, інших водних біоресурсів в рибогосподарських водних об'єктах Луганської області у 2018 році» від 13.032018 №26 од.

Річки

р. Сіверський Донець:

— на ділянці від гирла р. Красна до автомобільного мосту між м. Новодружеськ та м. Рубіжне, по обох берегах (Кремінський р-н).

— на ділянці від автомобільного мосту біля заводу «Пролетарій» м. Лисичанськ до автомобільного мосту ім. В.І. Леніна м. Лисичанськ, по обох берегах

р. Айдар:

— в межах смт. Новопсков — на ділянці від автомобільного мосту с. Осинове до автомобільного мосту с. Ікове, по обох берегах (Новопсковський р-н);

— на ділянці - на відстані 200 м за течію від автомобільного мосту с. ІІідгорівка до автомобільного мосту с. Новоселівка, по обох берегах (Старобільський р-н);

- в межах смт. Новоайдар - на ділянці від старого до нового автомобільних мостів, по обох берегах;

- на ділянці від с. Шульгинка до мосту с. Співаківка, по обох берегах (Новоайдарський р-н).

р. Деркул:

— на ділянці від нижнього за течією автомобільного мосту смт. Біловодськ до автомобільного мосту траси «Луганськ - Біловодськ» у с. Городище, по обох берегах (Біловодський р-н).

р. Красна:

— на ділянці в межах м. Сватове, по обох берегах;

— на ділянках в адміністративних межах населених пунктів Кремінського р-ну.

Водосховища та ставки

Біловодський район:

— Біловодське водосховище - з греблі.

Білокуракинський район:

— Наливне водосховище - з греблі від насосної станції 500 м у напрямку с. Павлівка.

Марківський район:

- Кризьке водосховище - з греблі та 200 м. від неї по лівому берегу.

Новопсковський район:

— Булавинівське водосховище - з греблі та 700 м від неї по лівому берегу;

— Ставок с. Піски – з греблі та 300 м. від неї по лівому берегу;

— Кам’янське водосховище – з греблі

Сватівський район:

— Чепигівське водосховище - з греблі та 300 м від неї по обох сторонах;

— ставок с. Коломийчиха - з греблі та 100 м від неї по обох сторонах;

— ставок с. Надія - з греблі та 100 м від неї по обох сторонах;

— Сватівське водосховище - з греблі;

— Райгородське водосховище - з греблі та 200 м від неї по обох сторонах;

— Оборотнівське водосховище - з греблі та 200 м від неї по обох сторонах;

— Софіївське водосховище - з греблі та 200 м від неї по обох сторонах.

Старобільський район:

— ставок № 3 с. Половинкине - з греблі та 300 м від неї по правому берегу;

— ставок Садківської с/р – з греблі та 500 м від неї по обох сторонах.

Троїцький район:

— Демино-Олександрівське водосховище - з греблі;

— Бабичевське водосховище - 1 (верхнє) - з греблі;

— Бабичевське водосховище - 2 (нижнє) - з греблі.

Забороняється протягом всього року вилов наступних видів риб, які занесені до Червоної книги України: Мінога українська, Карась золотий, Шемая азовська, Ялець Данилевського, Вирезуб причорноморський, Минь річковий, Стерлядь прісноводна, Осетер російський, Білуга звичайна, Підуст волзький, Бистрянка російська, Йорж носар і рідких видів: Рибець звичайний.

Також повідомляємо, згідно ч.3 ст. 85 КУпАП порушення правил рибальства, – тягне за собою попередження або накладення штрафу на громадян від двох до десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і попередження або накладення штрафу на посадових осіб - від десяти до тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

За грубе порушення правил рибальства (рибальство із застосуванням вогнепальної зброї, електроструму, вибухових або отруйних речовин, інших заборонених знарядь лову, промислових знарядь лову особами, які не мають дозволу на промисел, вилов водних живих ресурсів у розмірах, що перевищують встановлені ліміти або встановлену правилами любительського і спортивного рибальства добову норму вилову) правопорушники притягуються до відповідальності за ч.4 ст. 85 КУпАП - тягне за собою накладення штрафу на громадян від двадцяти до сорока неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією знарядь і засобів вчинення правопорушення, які є приватною власністю порушника, та незаконно добутих водних живих ресурсів чи без такої і на посадових осіб - від тридцяти до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією знарядь і засобів вчинення правопорушення, які є приватною власністю порушника, та незаконно добутих водних живих ресурсів чи без такої.

Відповідно до ч.1 ст.85-1 виготовлення, збут чи зберігання заборонених знарядь добування (збирання) об'єктів тваринного світу, а також збут незаконно добутої продукції - тягнуть за собою накладення штрафу від дев'яти до двадцяти одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян з конфіскацією цих знарядь, матеріалів та засобів для їх виготовлення.

Відповідно до ч.2 ст.85-1 Реклама, а так само будь-яка інша діяльність з рекламування чи розповсюдження заборонених знарядь добування (збирання) об’єктів тваринного світу - тягнуть за собою накладення штрафу на громадян від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб рекламодавця або розповсюджувача реклами - від ста до двохсот п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Відповідно до ч.1 ст.88-1 порушення порядку придбання, збуту чи розповсюдження об’єктів тваринного світу - тягне за собою накладення штрафу від тридцяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією об’єктів тваринного світу чи без такої. Ті самі дії, вчинені щодо об’єктів тваринного світу, які перебували в межах територій та об’єктів природно-заповідного фонду, занесених до Червоної книги України, або які охороняються відповідно до міжнародних договорів України, - тягнуть за собою накладення штрафу від ста до двохсот п’ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією об’єктів тваринного або рослинного світу.

За кожну незаконно виловлену рибину відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 1209 від 21.11.2011 року нараховуються збитки в розмірі: товстолоб - 255 гривень; амур білий - 255 гривень; краснопірка - 68 гривень; верховодка (уклія) -17 гривень; карась сріблястий - 17 гривень; лин -119 гривень; лящ -170 гривень; плоскирка - 34 гривні; сазан - 306 гривень; сом - 425 гривень; судак - 510 гривень; щука - 340 гривень; раки - 25,5 гривень.

оновлено: 2018-07-18 09:29:04

На розгляд Парламенту передано розроблений Мінприроди законопроект №8026 «Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення (щодо запровадження європейського досвіду про здійснення державного природоохоронного контролю)»

На розгляд Парламенту передано розроблений Мінприроди законопроект №8026 «Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення (щодо запровадження європейського досвіду про здійснення державного природоохоронного контролю)». Документ передбачає посилення відповідальності за порушення законодавства у сфері довкілля. Про це повідомив Міністр екології та природних ресурсів України Остап Семерак.

Він зазначив, що розробленим Мінприроди законопроектом передбачено внесення змін до ряду статей Кодексу про адмінпорушення, які стосуються сфери довкілля.«Збільшення штрафів за нехтування питаннями збереження довкілля неминуче. Це один із важливих кроків для запровадження в Україні європейської системи природоохоронного нагляду та контролю. Це означає, що розміри штрафів в Україні за деякими екологічними статтями можуть зрости не в десятки, а в сотні, а подекуди й у тисячу разів», - сказав Остап Семерак.

Зокрема, йдеться про суттєве посилення відповідальності за порушення природоохоронного законодавства у сфері водних і земельних ресурсів, а також порушення норм щодо атмосферного повітря.

Крім того, законопроектом передбачено розширення повноважень громадських інспекторів з охорони довкілля. У разі ухвалення законопроекту вони отримають право складати протоколи про адміністративні порушення за жорстоке поводження з тваринами, порушення вимог щодо охорони видів тварин і рослин, занесених до Червоної книги, знищення або пошкодження зелених насаджень, а також об’єктів озеленення населених пунктів.

Нагадаємо, у 2017 році в Україні згідно із спільним наказом Мінагрополітики та Мінприроди було суттєво збільшено штрафи за браконьєрство.

оновлено: 2018-02-21 15:16:21

Єдиний реєстр Оцінки впливу на довкілля — працює!

18 грудня в Україні запроваджено оцінку впливу на довкілля на зразок тієї, що працює в Європейському Союзі. Цього ж дня запустили і Єдиний реєстр із ОВД.

За словами Остап Семерак: Ми орієнтуємося на європейську модель ведення бізнесу, коли розробка стратегії діяльності будь-якого підприємства - комерційного, громадського, муніципального значення - починається з аналізу навколишнього природного середовища, тобто на стадії планування, наприклад, тієї ж птахофабрики чи свиноферми.

Від того, наскільки правильно проведений цей аналіз, залежить успіх всіх інших дій зі стратегічного планування та реалізації стратегії. Крім того, Єдиний реєстр із оцінки впливу на довкілля дозволить усім зацікавленим сторонам, зокрема, журналістам та громадським активістам на місцях швидко знаходити дані щодо об’єктів чи видів діяльності та зроблені відповідні екологічні висновки.

Перші пілотні проекти щодо розгляду перших справ з ОВД будуть здійснюватися за міжнародної технічної допомоги, зокрема у співпраці з проектом ЄС «Підтримка України в апроксимації законодавства ЄС у сфері навколишнього середовища» (APENA) та Програмою розвитку ООН в Україні. При Мінприроди також працює телефонна гаряча лінія з отримання додаткових консультацій щодо практичного функціонування ОВД.

Ознайомитися із Єдиним реєстром можна за посиланням - http://eia.menr.gov.ua

оновлено: 2018-02-09 10:56:04

Пам'ятка декларанту.

Шановні колеги та держслужбовці! 1січні 2018 року розпочався черговий етап подання декларацій особами,уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

Просимо Вас відповідально поставитись до змісту інформації,яку ви зазначаєте у декларації.

Зверніть увагу,що більшість інформації,необхідної Вам для заповнення декларації,міститься у відкритих державних реєстрах:

Державний реєстр речових прав на нерухоме майно https://kap.minjust.gov.ua

Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб підприємців. Тут ви можете знайти інформацію для заповнення розділів 8 «Корпоративні права» та 9 «Юридичні особи,кінцевим бенефіціарним власником (контролером) яких є суб’єкт декларування або члени його сім’ї». https://kap.minjust.gov.ua

Єдиний державний реєстр МВС.Він містить інформацію про транспортні засоби,які перебувають у особи на праві власності чи користування. https://igov.org.ua/service/1397/general

Реєстр застрахованих осіб Пенсійного фонду України. Такий реєстр містить інформацію про отримані протягом року доходи. http://portal.pfu.gov.ua/sidebar/Templates/InfoInsurer

Крім того,відомості про доходи можна отримати,сформувавши запит в особистому кабінеті на сайті Державної фіскальної служби за посиланням https://cabinet.sfs.gov.ua/cabinet/faces/login.jspx

Власникам повітряних суден, а також морського та річкового транспорту радимо перевірити інформацію у Реєстрі цивільних повітряних суден України http://avia.gov.ua/reyestr-tsivilnih-povitryanih-suden-ukr…/ Судновій книзі України, Державному судновому реєстрі https://cabinet.sfs.gov.ua/cabinet/faces/login.jspx

Інформацію щодо зареєстрованих патентів на винаходи, корисні моделі, промислові знаки та іншу, що необхідна для заповнення розділу 6 «Нематеріальні активи» можна знайти за посиланням http://www.me.gov.ua/Documents/List…

З правилами користування зазначеними реєстрами можна ознайомитись на сайтах відповідних органів держаної влади.

Слід також мати на увазі, що інформація, яка міститься у таких реєстрах може бути не завжди повною та періодично оновлюється.

Також звертаємо увагу на типові помилки, які допускаються суб’єктами декларування при заповненні декларації та надаємо свої рекомендації:

•у розділі 3 «Об’єкти нерухомості» декларації слід зазначати правокористування або власності стосовно об’єктів, інформація про які відображена у розділі 2.1 декларації (крім абонентської скриньки для листування);

•в декларації необхідно зазначати всіх співвласників об’єктів нерухомості, що знаходяться у Вас або членів Вашої сім’ї на праві власності, а також всіх власників об’єктів, які перебувають у Вас чи членів Вашої сім’ї на праві оренди або іншому праві користування;

•слід уважніше ставитись до заповнення полів щодо вартості майна. Під час повної перевірки декларації Національне агентство, зокрема, звіряє відомості, відображені у декларації з інформацією у правовстановлюючих документах та державних реєстрах. Якщо у полі щодо вартості об’єкта зазначено «Невідомо», а Національне агентство встановить його вартість, зокрема на суму понад 250 прожиткових мінімумів для працездатних осіб на 1 січня звітного року, це може бути підставою для відкриття кримінального провадження правоохоронними органами на підставі відомостей, отриманих за результатами повної перевірки декларації;

•зверніть увагу, відповідно до Цивільного кодексу України надання Вами довіреності третій особі на розпорядження транспортним засобом не означає продаж такого транспортного засобу і й особі, а лише надає їй право розпорядитись транспортним засобом від Вашого імені. Тобто Ви і надалі залишаєтесь власником транспортного засобу, що, зокрема, відображено у Єдиному державному реєстрі МВС, до відчуження Вами або довіреною особою такого транспортного засобу та оформлення такого відчуження відповідно до чинного законодавства. Отже, такий транспортний засіб має бути відображений у розділі 6 «Цінне рухоме майно –транспортні засоби» декларації;

•уважно перевіряйте Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб підприємців на наявність інформації щодо учасників та / або директора юридичної особи. Трапляються часті випадки, коли особа фактично вийшла зі складу засновників (припинила займати посаду директора) однак записи стосовно таких змін не внесено у відповідний Реєстр;

•пам’ятайте, що юридичні особи зазначаються у розділі 9 «Юридичні особи, кінцевим бенефіціарним власником (контролером) яких є суб’єкт декларування або члени його сім’ї» декларації навіть якщо вони були згадані в попередніх розділах декларації як такі, чиї акції або інші корпоративні права належать суб’єкту декларування або членам його сім’ї.

Зверніть увагу, що у цьому розділі має, зокрема, міститись інформація про товариства, у яких суб’єкт декларування або член його сім’ї прямо або опосередковано володіє 25і більше відсотками статутного капіталу. Детально ознайомтесь з визначенням поняття «кінцевий бенефіціарний власник», яке міститься у Законі України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів,одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1702-18

•у полі «Джерело доходу» розділу 11 «Доходи у тому числі подарунки» декларації зазначається інформація від кого саме суб’єкт декларування або член його сім отримав дохід. Винятком є дохід від зайняття підприємницькою або незалежною професійною діяльністю члена сім’ї, коли сам член сім’ї може бути вказаний джерелом свого доходу від такої діяльності. Це може стосуватися також суб’єкта декларування, якщо він здійснював таку діяльність у звітному періоді до початку виконання функцій держави або місцевого самоврядування або після припинення здійснення таких функцій;

•зверніть увагу, якщо у звітному періоді отримано у спадщину / відповідно до договору дарування, наприклад, об’єкт нерухомості або транспортний засіб, інформація про таку спадщину або подарунок окрім розділів 3 «Об’єкти нерухомості» та 6 «Цінне рухоме майно –транспортні засоби» має бути відображена також у розділах 11 «Доходи, у тому числі подарунки» та 14 «Видатки та правочини»;

•якщо дохід або подарунок був отриманий в іноземній валюті, то його розмір слід перерахувати в грошову одиницю України за валютним (обмінним) курсом Національного банку України, що дія в надату отримання такого доходу (подарунку);

•при заповненні розділу 12 «Грошові активи» декларації, зверніть увагу, якщо кошти розміщенні в одному банку, але на різних рахунках, необхідно вносити таку інформацію до розділу окремими полями.

Так само окремими полями вносяться відомості щодо коштів, розмішених на рахунку та в сейфі банку, навіть якщо мова йде про один і той самий банк.

Обов’язково перевірте інформацію, що відображена у Вашій декларації, після її подання та розміщення в Реєстрі. Пам’ятайте, що Закон «Про запобігання корупції» передбачає 7 днів для подання виправленої декларації. Нагадуємо, кампанія з декларування триватиме до 1 квітня 2018 року.

Джерело НАЗК.

оновлено: 2018-01-18 09:48:45

До уваги!

Мораторій на проведення органами державного нагляду (контролю) планових заходів зі здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності діятиме до 31 грудня 2018 року.

Також до 31 грудня 2018 року органами державного нагляду (контролю) позапланові заходи державного нагляду (контролю) здійснюватимуться за наступних підстав:

1) з підстави, передбаченої ч. 2 ст. 3 Закону України «Про тимчасові особливості здійснення заходів державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» (за погодженням центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну регуляторну політику, політику з питань нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, ліцензування та дозвільної системи у сфері господарської діяльності та дерегуляції господарської діяльності);

2) за письмовою заявою суб’єкта господарювання до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням;

3) за рішенням суду;

4) у разі настання аварії, смерті потерпілого внаслідок нещасного випадку, що було пов’язано з діяльністю суб’єкта господарювання;

5) у разі настання події, що має значний негативний вплив відповідно до критеріїв, затверджених Кабінетом Міністрів України, на права, законні інтереси, життя та здоров’я людини, захист навколишнього природного середовища та забезпечення безпеки держави;

6) для перевірки виконання суб’єктом господарювання приписів, розпоряджень або інших розпорядчих документів щодо усунення порушень вимог законодавства, виданих за результатами проведення попереднього заходу органом державного нагляду (контролю).

Також нагадуємо, що дія Закону України «Про тимчасові особливості здійснення заходів державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» не поширюється на відносини, що виникають під час проведення заходів нагляду (контролю) органами, перелік яких установлюється КМУ. Раніше, був цілий перелік державних органів, на яких не поширювалася дія закону, в тому числі і на центральний орган виконавчої влади із забезпеченням реалізації державної політики щодо здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення та охорони природних ресурсів та на його територіальні органи.

Кабінету Міністрів України до 1 липня 2018 року передбачено розробити і затвердити концепцію та план заходів з реформування системи державного нагляду (контролю) з метою впровадження ризик-орієнтованого підходу до здійснення заходів державного нагляду (контролю) у всіх сферах господарської діяльності".

Відповідні зміни передбачено п. 9 Прикінцевих положень Закону України «Про Державний бюджет на 2018 рік» від 07.12.2017 № 2246-VІІІ, який набрав чинності 01.01.2018 року.

оновлено: 2018-01-09 09:41:02

Право громадян на звернення

Державна екологічна інспекція у Луганській області є органом, який здійснює державний нагляд (контроль) за дотриманням вимог природоохоронного законодавства.

Громадяни України у своєму повсякденному житті зіштовхуються з необхідністю звертатися по тим чи іншим питанням в установи, організації, органи влади тощо. Право на звернення є одним з конституційних прав громадян України. Зокрема ст. 40 Конституції України говорить: «Усі вправі направляти індивідуальні чи колективні письмові звертання або особисто звертатися в органи державної влади, органи місцевого самоврядування та посадовим і службовим особам цих органів, що зобов'язані розглянути звертання і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом термін.»

Закон України «Про звернення громадян» регулює питання практичної реалізації громадянами України, наданого ст. 40 Конституції України, права вносити в органи державної влади, об'єднання громадян у відповідності їх статутом пропозиції про поліпшення їхньої діяльності, викривати недоліки в роботі, оскаржити дії посадових осіб, державних і суспільних органів. Закон забезпечує громадянам України можливість брати участь у керуванні державними і суспільними справами, поліпшувати роботу органів державної влади і місцевого самоврядування, установ, організацій незалежно від форм власності, відстоювати свої права і законні інтереси і відновлювати їх у випадку порушення.

Право громадян звертатися особисто, а також направляти індивідуальні і колективні звертання в державні органи й органи місцевого самоврядування є одним з найважливіших засобів прояву суспільно-політичної активності громадян, зацікавленості їх у суспільних справах, а також захисту ними своїх прав.

Інспекція під час розгляду отриманих звернень зобов’язана діяти в межах чинного законодавства та в межах наданих повноважень, з чітким дотриманням порядку розгляду звернень, порядку проведення перевірок та інших вимог, встановлених законодавством.Зокрема при розгляді звернень про порушення вимог природоохоронного законодавства суб’єктами господарювання, Інспекція керується нормами Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності».

Під час написання звернення щодо фактів порушення вимог природоохоронного законодавства, слід дотримуватись певного порядку та належного оформлення листа.

Звернення, що подається до Інспекції повинно містити певні вимоги. Зокрема, звернення адресуються Інспекції у випадку, коли порушені у зверненні питання належать до її повноважень.Звернення може бути подано окремою особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне). Може бути усним чи письмовим (усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні "гарячі лінії" та записується (реєструється) посадовою особою, письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

Обов’язково у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина. Чітко викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.У випадку, коли звернення оформлене без дотримання вищезазначених вимог, Інспекція буде змушена повернути його заявнику з відповідними роз’ясненнями причин повернення звернення без розгляду.

Звертаємо увагу на те, що письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає. Також не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті.

Отож, якщо ви хочете отримати відповідь на звернення, адресоване Інспекції, слід дотримуватись усіх вищеперерахованих вимог, аби орган держаної влади мав змогу вчасно та якісно розглянути порушені питання та надати відповідь на ваше звернення.

оновлено: 2018-01-04 08:52:20

До уваги!

До уваги керівникам органів місцевого самоврядування Державна екологічна інспекція у Луганській області (далі – Інспекція), повідомляє наступне.

Згідно ст. 21 Закону України «Про відходи» органи місцевого самоврядування у сфері поводження з відходами забезпечують розроблення та затвердження схем санітарного очищення населених пунктів.

Відповідно до «Порядку розроблення, погодження та затвердження схем санітарного очищення населених пунктів», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 23.03.2017р. №57, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.04.2017 р. за № 505/30373 (далі-Порядок), Інспекція звертає увагу, що Схема санітарного очищення населених пунктів (далі-Схема) повинна містити графічні та текстові матеріали щодо черговості здійснення заходів із санітарного очищення, систем і методів збирання та утилізації твердих побутових відходів, необхідної кількості сміттєвозів, механізмів та інвентарю, будівництва об'єктів поводження з відходами та інше.

Склад та зміст схеми визначаються ДБН Б. 2.2-6:2013«Склад та зміст схеми санітарного очищення населених пунктів».

Розроблення, погодження та затвердження схеми здійснюють виконавчі органи сільських, селищних і міських рад, Київська міськадміністрація – для одного або декількох населених пунктів, які входять до складу відповідної ради; районні держадміністрації – для населених пунктів, які входять до складу декількох рад.

Схема може розроблятися цими органами самостійно або третьою особою за договором.

Розроблена Схема підлягає погодженню заінтересованими органами:

– якщо схема розроблялася третьою особою – відповідними структурними підрозділами місцевої ради з питань земельних відносин та охорони навколишнього середовища, будівництва, житлово-комунального господарства, фінансів і цін;

– територіальним органом Держслужби з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів;

– територіальним органом Державної екологічної інспекції;

– територіальним органом Державної служби України з надзвичайних ситуацій.

Загальний термін розроблення, погодження та затвердження Схеми не повинен перевищувати 12 місяців із моменту прийняття рішення про її розробку, без урахування терміну проведення передпроектних досліджень.

Інспекція наполягає на необхідності розроблення, погодження та затвердження або перегляду існуючої Схеми санітарного очищення населених пунктів відповідно до вимог чинного законодавства.

оновлено: 2017-11-22 14:46:51

Увага!

Державна екологічна інспекція у Луганській області повідомляє, що відповідно до наказу Управління державного агентства рибного господарства у Луганській області від 23 жовтня 2017 р. №29/од «Про встановлення заборони на вилов водних біоресурсів на зимувальних ямах в осінньо-зимовий період 2017-2018 років», з метою охорони та збереження риби та інших водних біоресурсів на час проходження зимівлі затверджено перелік основних зимувальних ям, місць зимівлі водних біоресурсів, згідно якого лов водних біоресурсів заборонено в період з 01 листопада 2017 р. до закінчення зимового періоду 2018 р.

Перелік основних зимувальних ям, місць зимівлі водних біоресурсів на осінньо-зимовий період 2017-2018 рр.:

1. На річці Сіверський Донець:

1.1. Акваторія від нижньої за течією межі с. Григорівка до с. Шипилівка та на 2 км нижче за течією від нього;

1.2. Акваторія від нижньої за течією межі м. Лисичанськ до верхньої за течією межі с. Устинівка;

1.3. Акваторія у межах с.м.т. Нижнє.

2. На річці Айдар:

2.1. Акваторія від нижньої за течією межі с.м.т. Новопсков до греблі біля с. Риб'янцеве;

2.2. Акваторія від залізничного моста с. Проказине до греблі м. Старобільська;

2.3. Акваторія від мосту с. Титарівка до верхньої за течією межі с. Лозовівка;

2.4. Акваторія від верхньої за течією межі с. Штормове до автомобільного мосту с. Маловенделівка.

3. На річці Красна:

3.1. Акваторія в межах с. Преображенне;

3.2. Акваторія від СПТУ № 114 до насосної станції с. Хомівка;

3.3. Акваторія в межах м. Сватове від старого молокозаводу до мосту поблизу ЗОСШ №7.

4. На річці Деркул:

4.1. Акваторія від гирла р. Повної до греблі поблизу с. Красний Деркул.

Також повідомляємо, що за порушення правил рибальства, а саме за вилов риби на зимувальних ямах дозволеними знаряддями лову правопорушники притягуються до адміністративної відповідальності за ч.3 ст. 85 КУпАП в розмірі від 34 до 510 гривень.

За грубе порушення правил рибальства, а саме вилов риби забороненими знаряддями лову (рибальство із застосуванням вогнепальної зброї, електроструму, вибухових або отруйних речовин, сіткою, острогою, павуком) правопорушники притягуються до відповідальності за ч.4 с. 85 КУпАП і за рішенням суду штраф становитиме від 340 до 850 гривень з конфіскацією знарядь і засобів вчинення правопорушення, які є приватною власністю порушника, та незаконно добутих водних живих ресурсів чи без такої.

Виготовлення та збут заборонених знарядь добування об’єктів тваринного світу передбачено статтею 85-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення і тягне за собою відповідальність за рішенням суду від 153 до 357 гривень.

Придбання чи збут об’єктів тваринного світу тягне за собою відповідальність за статтею 88-1 КУпАП, і за рішенням суду винні підлягають штрафу від 510 до 1700 гривень.

За кожну незаконно виловлену рибину відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №1209 від 21.11.2011 року нараховуються збитки в розмірі: товстолобик -255 гривень; амур білий - 255 гривень; краснопірка - 68 гривень; верховодка -17 гривень; карась сріблястий - 17 гривень; лин -119 гривень; лящ-170 гривень; плоскирка - 34 гривні; білизна - 255 гривень; сазан -306 гривень; сом - 425 гривень; судак звичайний - 510 гривень; щука - 340 гривень; раки - 25,5 гривень.

оновлено: 2017-11-03 08:45:02

До відома

На сьогоднішній день актуальним залишається питання поводження з побутовими відходами.Державна екологічна інспекція у Луганській області (далі – Інспекція) повідомляє.

Верховна рада України внесла зміни до ст. 32 Закону «Про відходи» в якому передбачено що з 1 січня 2018 року забороняється захоронення не перероблених (необроблених) побутових відходів.

Відповідно до ст. 32 Закону України «Про відходи» власники або наймачі, користувачі, у тому числі орендарі, джерел утворення побутових відходів, земельних ділянок укладають договори з юрособою, яка визначена виконавцем послуг на , здійснюють оплату таких послуг та забезпечують роздільне збирання твердих побутових відходів;

збирання та вивезення побутових відходів у межах певної території здійснюється юрособою, яка уповноважена на це органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабміном, спеціального обладнання для цього транспортними засобами;

суб’єкти господарювання, які в установленому порядку визначені виконавцями послуг на вивезення побутових відходів на певній території, здійснюють їх роздільне збирання;

ліміти на обсяги утворення і розміщення побутових відходів не встановлюються.

Це означає, що відходи, які підлягають вторинній переробці - скло, полімери, папір та інші - повинні збиратися окремо та передаватися на утилізацію.

Відповідно до ст. 3 Закону України «Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції» органам і посадовим особам, уповноваженим законами здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності, у період та на території проведення антитерористичної операції тимчасово забороняється проведення планових та позапланових перевірок суб’єктів господарювання, що здійснюють діяльність у зоні проведення антитерористичної операції, крім позапланових перевірок суб’єктів господарювання, що відповідно до затверджених Кабінетом Міністрів України критеріїв оцінки ступеня ризику від провадження господарської діяльності віднесені до суб’єктів господарювання з високим ступенем ризику.

У зв’язку з відсутністю підстав Інспекція не має можливості на проведення перевірки суб’єктів господарювання, які займаються вивезення та захороненням побутових відходів.

оновлено: 2017-10-30 14:45:39

Увага! НЕ СПАЛЮЙТЕ ОПАЛЕ ЛИСТЯ!

Осінь - прекрасна пора року, вона вносить в наше життя неповторну красу, яскраво розфарбовуюючи довкілля. Барвисте листя прикрашає дерева, а згодом вкриє землю кольоровим килимом. Проте, окрім неймовірної краси, опале листя за-вдає чимало клопоту.

Державна екологічна інспекція у Луганській області закликає мешканців області не спалювати опале листя. Адже добрі наміри щодо наведення чистоти і порядку можуть мати згубні наслідки для довкілля і здоров’я людей.

Листя дерев накопичують з повітря пил та інші шкідливі речовини, які вики-даються автотранспортом та підприємствами. Під час згоряння, всі забруднюючі речовини з листя знову викидаються в атмосферу у вигляді продуктів згорання, при цьому їх шкідлива дія значно підсилюється. У димі опалого листя містяться оксиди азоту, вуглецю, чадний газ, а також сполуки важких металів.

В результаті таких дій не тільки згорають рослини, а гинуть птахи і тварини. Крім того, погіршуються механічні, фізичні, хімічні і біологічні властивості родю-чого шару ґрунту.

Нагадуємо, що спалювання рослинності не тільки завдає шкоди довкіллю та здоров’ю людей, а й може перерости у неконтрольоване горіння, загрожувати зни-щенню будівель та споруд житлового сектору. Особливо важко локалізувати поже-жі на відкритих територіях, де вогонь поширюється дуже швидко.

Самовільне спалювання сухої трави, залишків рослинності та опалого листя – традиційна осіння проблема не тільки екологів та рятувальників, а й усіх пересічних громадян! Дбаючи про чистоту обійсть, господарств, населених пунктів, не шкодь-те довкіллю та своєму здоров’ю!

Сподіваємося на Вашу обережність та відповідальність!

оновлено: 2017-09-29 15:41:26

До уваги!

Проблема забруднення атмосферного повітря викидами автотранспорту та впливу його фізичних факторів найбільш гостро проявляється у великих транспортних вузлах – індустріально розвинутих містах області через несприятливу територіально-планувальну структуру міст. Внаслідок сформованого у минулі роки оточення промислових підприємств житловими масивами та проходження транзитного транспорту через міста, значно збільшена їх загазованість.

За останні роки спостерігається суттєве зростання викидів пересувних джерел. Викиди від автотранспорту за своїми обсягами перевищують викиди стаціонарних джерел. Основні забруднюючі речовини, що викидаються в атмосферу – діоксид та оксид азоту, оксиди вуглецю, діоксид сірки, сажа, вуглеводні тощо.

Зменшення шкідливих викидів від пересувних джерел можливе за рахунок збільшення використання неетильованого бензину, посилення контролю за токсичністю відпрацьованих газів від автомобільних двигунів, будівництва об'їзних автошляхів для транзитного транспорту.

Загальна кількість автотранспорту постійно збільшується, тому є прогнозованим постійне збільшення викидів забруднюючих речовин в атмосферу. Додатковими факторами, що обумовлюють кількісні та якісні показники викидів, є якість палива, технічний стан транспортних засобів, технічний стан автошляхів, організація дорожнього руху.

Відповідно до ст. 17 Закону України «Про охорону атмосферного повітря» експлуатація транспортних та інших пересувних засобів і установок, вміст забруднюючих речовин у відпрацьованих газах яких перевищує нормативи або рівні впливу фізичних факторів, забороняється.

Інспекція повідомляє про відповідальність передбачену Кодексом України про адміністративні правопорушення за недотримання вимог природоохоронного законодавства у сфері охорони атмосферного повітря, а саме:

- ст. 80 КУпАП випуск в експлуатацію автомобілів, літаків, суден та інших пересувних засобів і установок, у яких вміст забруднюючих речовин у відпрацьованих газах, а також рівень впливу фізичних факторів, здійснюваного ними під час роботи, перевищують установлені нормативи, -тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб, громадян - суб'єктів господарської діяльності в розмірі вісімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (1360 грн.);

- ст. 81 КУпАПексплуатація громадянами автомототранспортних та інших пересувних засобів і установок, у яких вміст забруднюючих речовин у відпрацьованих газах, а також рівень впливу фізичних факторів, здійснюваного ними під час роботи, перевищують установлені нормативи, -тягне за собою накладення штрафу в розмірі тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (510 грн.).

оновлено: 2017-09-11 15:43:53

До уваги!

Державною екологічною інспекцією у Луганській області інформує, що такси за незаконне добування мисливських тварин (бракон’єрство) збільшено в 4 рази.

Так відповідно до Такс для обчислення розміру відшкодування збитків, завданих унаслідок порушення законодавства в галузі мисливського господарства та полювання (крім видів, занесених до Червоної книги України) затверджених наказом Міністерства аграрної політикита продовольства України та Міністерства екології та природних ресурсів України від 19.06.2017 р. №301/222 шкода за незаконне добування або знищення об’єктів тваринного світу складає:

Звірі </